2011/01/04

Giza hezitzaile informazio gizartean.

Komunikazio eta informazioaren teknologiak(TIC) gozatzen dugun gizartea testuinguru sozialaren, ekonomikoa eta politoko fruitua dira.
Modelo hau onarritzen da ekonomiaren merkatuaren paperan, paper hau baldintzatzen du bere forma eta posibilitateak rentabilitate altu bat lortzeko.

TIC-ak garatzen diren sozietatearen beharrei erantzuten dizkiete. Premisa hau lagunduko digu TIC-en garrantzitzua zehazteko. Hau, eragiten digu TIC-ak kontuan hartzeko ezagupen eremu berri bat bezala. Praktikan bere erabilpena eta ezagupena ezinbesteko beharra da gure kanporaketa saihesteko. Gaur egun badaude hezitzaile eta pedagogoak zeuntzuk planteantzen hari dira hezkuntza modelo berrikuntza bat eta erakutzi zer eskatzen du deitzen den “Sociedad de la información”.


Baina erronka berri hauek ez dira izan beharko bakarrik hezkuntz erakunderako, baita ere partehartu behar dute partehartze sozioedukatiboaren  ez formalaren eremuan, hau, Gizahezitzailei dagokio.

TIC-ak azentuatzen duten desberdintasunak eragiten dute giza ekintzak basterketa eta giza desbantaila gutxitzeko.

Giza hezkuntzaren arloan lan egiten dituzten profesionalak bi motako erronka daukate. Alde batetik TIC-en ezagutza gehitzea,eta beste aldetik, bere rabilera zabaltzea behar duten kolektiboetan.

Informazio gizarte berrian giza hezitzaile haurre egin behar dute TIC-ak sorterasten dituzten eragospenei eta aldatu heziketan laguntzeko bide bezala.

No hay comentarios:

Publicar un comentario